دانلود شب چهاردهم صفر 1393-کربلایی مهدی رعنایی-کربلایی محمدفیروزی

هیئت محبان الائمه نائین

از فرو رفتگی خار بدم میاید(روضه)-کربلایی مهدی رعنایی

چشم ترم درد می کنه(زمینه)-کربلایی مهدی رعنایی

قتیل العبرا حسین یازهرا(شور)-کربلایی مهدی رعنایی

نذر عشق تو این جون و تنم(شور)-کربلایی مهدی رعنایی

من شدم نوکر زینب(شور)-کربلایی مهدی رعنایی

منو میزد تو رو میزد(واحد)-کربلایی محمد فیروزی

همیشه سایه ات به روی سرمه(واحد)-کربلایی مهدی رعنایی

ان یوم الحسین افرح جفوننا(واحد)-کربلایی مهدی رعنایی

خوبه خوبه روزگارم تا برا تو بی قرارم(شور)-کربلایی مهدی رعنایی

عشق من و تو خداییه(شور)-کربلایی مهدی رعنایی

لطفی که کرده ای تو به من مادرم نکرد(شور)-کربلایی مهدی رعنایی

داداش نبودی ببینی که چی گذشت(شورلطمه ای)-کربلایی مهدی رعنایی

دورت بگردم دور اون ضریحی که هواشو کردم(شور)-کربلایی مهدی رعنایی

 
 
 
 
 
 





برچسب ها : سایت مهدی رعنایی, سایت نوحه خون, مداحی مهدی رعنایی - محرم 93, محرم 93 مهدی رعنایی, شب چهاردم صفر با مداحی مهدی رعنایی, دورت بگردم دور اون ضریحی که هواشو کردم(شور)-کربلایی مهدی رعنایی, مهدی رعنایی ومحمد فیروزی, ,