مجموعه نوحه های شب هشتم محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در

هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است 

 

 

تصویری اضافه شد


تصویری:
ای که قدم میزنی در برِ بابای خویش ( تک )

میزنم من دست بر هم میزنی تو دست و پا( دو دمه )

اینجا پر از شور و امیدِ ( شور )

من تو رو دارم هیچی نمی خوام ( شور )

صوتی:

می جوشِ تو رگات والله ، خونِ علی ولی الله ( زمینه )

ای که قدم میزنی در برِ بابای خویش ( تک )

لحظه یِ دل به دریا زدنِ ( شور )

ذکر جنونم ذکرِ حسینِ ( شور )

دنیایِ من رویِ سرم خراب شد ( واحد )

همه شوقم حرم ، سایه تِ رو سرم ( واحد )

گیسو به باد می دهی و دلبری علی ( شعرخوانی )

میزنم من دست بر هم میزنی تو دست و پا( دو دمه )

اینجا پر از شور و امیدِ ( شور )

من تو رو دارم هیچی نمی خوام ( شور )

کرب و بلا نبر ز یادم ( شور )






برچسب ها : شب هشتم جواد مقدم 93 , محرم 93- جواد مقدم , شب هشتم محرم 93- جواد مقدم, جواد مقدم , سایت نوحه خون, سایت مداحی, سایت رسمی جواد مقدم, مداحی 93 جواد مقدم, جواد مقدم 93, مقدم 93 , شب هشتم جواد مقدم, ای که قدم میزنی در برِ بابای خویش, اینجا پر از شور و امیدِ, اینجا پر از شور و امیدِ،حتی اگه تر بشه دیده, جواد مقدم شب علی اکبر, جواد مقدم شب هشتم محرم 93, دنیایِ من رویِ سرم خراب شد, ذکر جنونم ذکرِ حسینِ, لحظه یِ دل به دریا زدنِ, محرم 93, می جوشِ تو رگات والله ، خونِ علی ولی الله, میزنم من دست بر هم میزنی تو دست و پا, هشتم محرم 93 مقدم, همه شوقم حرم ، سایه تِ رو سرم, کرب و بلا نبر ز یادم, گیسو به باد می دهی و دلبری علی,