دانلودجلسه شام ولادت حضرت علی(ع)
 
بانوای گرم
 
کربلایی ایوب قادری و محمد امین مهربان و مهرداد جریانی
 
اجرا شده در
 
هیئت دیوانگان شاهزاده علی اکبر‏‏(ع‏)‏
******************************

کربلایی ایوب قادری:من دیوونتم عاشق کربلام(سنگین بسیار زیبا)


مـهرداد جریـانـی:ساقی من ساغرمن دل من دلبرم(واحد بسیار زیبا)


کربلایی ایوب قادری:
صحن زیبایت(واحد زیبا)


کربلایی ایوب قادری:
ذکر قلبم همه جا فقط کرببلا(شور بسیار زیبا)


محمد امین مهربان:من که ندارم حرفی(شور زیبا)


محمد امین مهربان:به من بگو تا بکی کربلاتو نبینم(شور بسیار زیبا)


 کربلایی ایوب قادری:
سپاهیان زینب(شور بسیار زیبا)






برچسب ها : دانلود مداحی ایوب قادری, سایت رسمی ایوب قادری, دانلود مداحی, ایوب قادری, سایت نوحه خون, دانلود مداحی ایوب قادری و رسول عموشاهی, سایت مداحی, امین مهربان, دانلود مداحی امین مهربان, سایت رسمی امین مهربان,