فایلهای صوتی

کنج خرابه خسته خستم-تک


صلی الله علی الباکین علی الحسین-شور


دورم از تو میسوزم و میدونی که رفوضم-شور (زیبا)


من شدم نوکر زینب-شور


سفره نوکری تو دل عاشقا رو برده-شور


ذکری که برام مقدسه نام حسینه-شور (زیبا)


من و میزد تو رو میزد-واحد


علمت هر لحظه دور و برمه-واحد (زیبا)


مست آگاهیم علی ولی اللهیم-واحد


ان یوم الحسین اقرح جفوننا-واحد


خوبه خوبه روزگارم تا براتو بیقرارم-شور (زیبا)


بیرق یا حسینه روی دوشم-شور (زیبا)


دلم گرفته دلی که بی تابه شبا نمیخوابه-شور و لطمه زنی(زیبا)


روی دستاش قلب عاشق گرم تپیدن-شور (زیبا)


ابی عبدالله -ذکر گویی

 

فایلهای تصویری

کنج خرابه خسته خستم-تک


صلی الله علی الباکین علی الحسین-شور


دورم از تو میسوزم و میدونی که رفوضم-شور (زیبا)


من شدم نوکر زینب-شور


سفره نوکری تو دل عاشقا رو برده-شور


ذکری که برام مقدسه نام حسینه-شور (زیبا)


من و میزد تو رو میزد-واحد


علمت هر لحظه دور و برمه-واحد (زیبا)


مست آگاهیم علی ولی اللهیم-واحد


ان یوم الحسین اقرح جفوننا-واحد


خوبه خوبه روزگارم تا براتو بیقرارم-شور (زیبا)


بیرق یا حسینه روی دوشم-شور (زیبا)


دلم گرفته دلی که بی تابه شبا نمیخوابه-شور و لطمه زنی(زیبا)


روی دستاش قلب عاشق گرم تپیدن-شور (زیبا)


ابی عبدالله -ذکر گویی






برچسب ها : سایت نوحه خون , دانلود مداحی جدید , دانلود مداحی جدید مهدی رعنایی , سایت رسمی مهدی رعنایی , مهدی رعنایی , مهدی رعنای در کاشان , عکس مهدی رعنایی , مهدی رعنایی , حیدریون اصفهان, مهدی رعنایی + سایت نوحه خون , مداحی جدید در سای تنوح ه خون , سای تذاکرین ,