شب شهادت امام جواد(ع)۱۳۹۳

 

 

محسن توکلیان - روضه

 

 

محسن توکلیان - افتاده کنج قفس(زمینه زیبا)

 

 

محسن توکلیان - حسین وای وای...(نوا با ذکر)

 

 

محسن توکلیان - بده بال وپر به پرم حرم حرم(شورزیبا)

 

 

محسن توکلیان - کربلا سرزمین مادری(شور)

 

 

محسن توکلیان - زمین و زمان با دلی سوزان(واحد)

 

 

محسن توکلیان - ماسوا هست پریشان اباعبدالله(واحد)

 

 

محسن توکلیان - حک کردم رو دلم اسم با صفاتو(واحد)

 

 

محسن توکلیان - پرچم شاه بالا بالا بالا(تک زیبا)

 

 

محسن توکلیان - بهترین امیر(شور)

 

 

محسن توکلیان - کجا روی مست وخرامان(شورلطمه زنی)

 

 

محسن توکلیان -ذکر زیبا

 

 

محسن توکلیان -به مولا علی مولا(شور)

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

شام شهادت امام جواد(ع)۱۳۹۳

 

 

 

محسن توکلیان - دلی دارم که عشق از دست داده(زمینه شور)

 

 

محسن توکلیان - اسلام علیک یا ابا عبدالله اباعبدالله(شور)

 

 

محسن توکلیان - حسین آقام ببر مارو به بین الحرمین آقا (شور)

 

 

محسن توکلیان - خیال حرم زده به سرم(شورفوق العاده)

 

 

محسن توکلیان - سربازان حیدر همه آماده باش(شور)

 

 

محسن توکلیان - تا قیامت هستم از دل شکسته ها(واحد زیبا)

 

 

محسن توکلیان - بازهوای حرم کربوبلا میرسد(واحد)

 

 

محسن توکلیان - به عشق پهلوونه پهلوونا(واحد)

 

 

محسن توکلیان - من تورو دارم هیچی نمیخوام(تک زیبا)

 

 

محسن توکلیان - ذکر فوق العاده

 

محسن توکلیان - این اتفاقی نیست که من یه عمر دنبال توام(شورزیبا)

 

 

محسن توکلیان - پناه حرم کجا داری میری بگو برادرم(شور لطمه زنی)

 

 

محسن توکلیان - علی ولی الله علی اسدالله(شور)

 
 







برچسب ها : سایت رسمی محسن توکلیان, محسن توکلیان , سایت نوحه خون, مداحی نوحه خون, مداحی 93- محسن توکلیان, مداحی محسن توکلیان, سایت رسمی محسن توکلیان , محسن توکلیان ,